Здравейте,
изберете една от опциите по-долу, за да се свържете с нас:

Свържете се с нас
0878734564

Меню
Меню

Често задавани въпроси

  • Колко време отнема доставката?

      Вашите пратки доставяме чрез услугите на куриерска фирма Еконт или SPEEDY за цялата страна.

    • Срокът на доставката е от 1 до 3 работни дни, считан от момента на потвърждаване на поръчката.

  • Какво е ПРОМО код?

    Πpoмo-ĸoдoвeтe ca paзлични ĸoмбинaции oт цифpи и бyĸви, ĸoитo Ви дaвaт възможност да получите oтcтъпĸa за предлаганите от нас артикули. В зависимост от типа кампания, тe мoгaт дa бъдaт пepcoнaлизиpaни и c oгpaничeниe зa бpoя изпoлзвaния или oбщи ĸoдoвe, ĸoитo мoгaт дa ce пoлзвaт oт вceĸи ĸлиeнт в дaдeн пepиoд.

  • Как мога да получа промо код?

    Salemax.bg предоставя на своите потребители промо-кодове по някой от следните начини:

    1. Еднократно при абониране за нашия Newsletter;

    2. Катo бонус към наши клиенти, след направена поръчка на сайта ни;

    3. Онлайн на страницата ни във Facebook при определени кампании.

  • Мога ли да направя поръчка без регистрация?

    Можете да пазарувате и като ГОСТ, но в този случай няма да можете да проследите направените поръчки в личния си профил. Тези функционалности ще можете да използвате само ако сте създали личен профил чрез регистрация.

  • Каква е цената за куриерската услуга?

    При поръчка на стойност над 100 лева, доставката е за сметка на Salemax.bg (НЕ ВАЖИ ПРИ ДОПЪЛНИТЕЛНО НАМАЛЕНИЕ ОТ -20% И -30%). Цената на куриерската услуга зависи от артикула и мястото за доставка. Salemax.bg ползва преференциални цени за доставка от които може да се възползва клиента. 

  • За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или замяна на даден продукт?

    Потребителят връща стоката на ТЪРГОВЕЦА в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката по чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на ТЪРГОВЕЦА е преди изтичането на 14-дневния срок.

  • Мога ли да анулирам вече направена поръчка?

    Можете да анулирате поръчка през формата за контакти или в свободен текст на следния мейл адрес: [email protected]

  • Рекламации

    Възможни искове ще се решават с клиента по индивидуални договори при валидно върховенството на закона. Купувачът е длъжен да провери за дефекти, след като получи стоките. Ако бъдат открити такива дефекти, клиентът е длъжен незабавно да информира нашата компания. Ние не поемаме гаранция за дефекти, причинени от превозвача.

    Гаранцията се отнася само до производствени дефекти.

    Гаранция не се прилага за:

    1. Дефекти възникнали от обща употреба;
    2. Неправилна употреба на продукта;
    3. Неправилно съхранение.

    Искова процедура:

    1. Информирате ни за вашия иск по телефона, чрез електронна поща или в писмен вид;
    2. Изпращате стоките, като регистрирана пратка (не наложен платеж) на нашия адрес.

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки