Меню
Меню

Връщане и замяна

   Връщане на продукти

Потребителят е длъжен да съхранява получените от БЕЕВИ ГРУП ЕООД ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на БЕЕВИ ГРУП ЕООД ЕООД

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

  •      Изпратете продукта заедно с попълнен формуляр и прикрепена касова бележка обратно към подателя. Формуляра може да го свалите от ТУК
  •      Изберете начин на връщане чрез Speedy или Еконт.
  •      Върната пратка е за сметка на подателя.
  •      Възстановяваме парите в рамките на 14 работни дни, считано от датата на получаване на върнатата пратка.
  •      Продуктите не трябва да имат следи от употреба или да са с нарушен търговски вид.
  •      Пратки с върната стока, които поради неподходяща опаковка са повредени при транспортирането, ще бъдат върнати на клиента за негова сметка. Затова, моля, не забравяйте старателно да опаковате и да осигурите целостта на пратката.
  •      МОЛЯ, НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ ПРАТКИ ПРЕДИ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС; ТРЯБВА ДА ОБРАБОТИМ ПРАТКАТА ВИ ПРЕДИ ДА ПРЕДПРИЕМЕТЕ КАКВИТО И ДА Е ДЕЙСТВИЯ С НЕЯ, В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ НЯМА КАК ДА СМЕ ЗАПОЗНАТИ С КОНКРЕТНИТЕ ВИ ДЕТАИЛИ.
  •      В случай, че поръчката Ви е заплатена с банков превод или наложен платеж, сумата ще бъде възстановена по банковата сметка (IBAN), която сте посочили във формуляра за връщане на продукти. Ако поръчката Ви е заплатена онлайн с карта, сумата се възстановява автоматично по тази карта.

При възникнал проблем с поръчка, Salemax.bg си запазва правото да удължи срока за доставка или да отмени доставката. 
Клиентът ще бъде предварително уведомен за това.

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки